poniedziałek, 29 grudnia 2014

Fotograficzny kalendarz adwentowy



Bardzo spodobał mi się pomysł rzucony przez autorkę bloga kameralna.com.pl. Postanowiłam dołączyć i też zrobić trochę zdjęć. Więcej o tym znajdziecie TUTAJ
Oto co powstało: 

2. Pysznie - pierniczki wiadomo, zawsze spoko ;D


4. Kolory jesieni


5. Czytam


6. Prezent


7. Leniwy poranek - ojjj taki leniwy poniedziałkowy poranek


9. Relaks - tak najlepiej


11. Kawa - tylko z ciachem

12. Dłonie 

13. Słodki - słodki Kraków

15. Biały - biały dziadek mróz w końcu zawitał

17. Miłość 

19. Ja - jak świątecznie to świątecznie

21. Ulubiony kolor - czerwony


22. Dekoracja


23. Choinka



Już teraz wspomnienia świąt nigdy nie uciekną ;)

6 komentarzy:

  1. Świetne wyzwanie prawda? Kolory jesieni i Twoje zdjęcie do tego tematu zmiotło wszystko! Jest idealne! Absolutnie idealne. Podoba mi się też pomysł na wyróżnienie ulubionego koloru. Kreatywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe podsumowanie i bardzo oryginalne zdjęcia, Jola ma rację "kolory jesieni" pięknie ujęłaś, bardzo podoba mi się także interpretacja "czytam" i "biały". Dziękuję, że wzięłaś udział w projekcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w 4 zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń