poniedziałek, 8 grudnia 2014

Ulubiona tradycja świąteczna w moim domu

Wyzwanie blogowe_baner_720 grudzien


Wyzwanie Uli jest idealną motywacją do ruszenia z blogiem. A więc zaczynam!
Nie będzie to oryginalne. Jestem pewna, że w każdym domu tradycja taka ma miejsce a na pewno jest to ulubiona tradycja ŁASUCHÓW - takich jak ja. Ciasteczka! oooo tak. Nikt nie ma prawa rozpocząć dekoracji ciastek beze mnie. I nie o  to chodzi, że mam talent czy zmysł artystyczny. Wręcz przeciwnie (śmiem twierdzić że moja ciasteczka są zawsze najbrzydsze). Mi po prosty chodzi i podjadanie. Roztopiona czekolada, lukier, polewa... Orzeszki, migdały, kolorwe cukiereczki - dwa na ciastko, jeden do buzi. Trzy ciastka gotowe, jedno zjedzone. To jest to! Mogę odpuścić ubieranie choinki, lepienie uszek też mnie nie pociąga. Zostawię to bardziej kompetentnym osobom. Ciastka jednak zawsze są moje! Omniom niom :D










13 komentarzy:

  1. Ktos ma tu straszna chrapke;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki właściciel taki pies - sprawdza się w 100% :D

      Usuń
  2. Jakbym naszą Judi widziała,tylko czeka aż ktoś coś że stołu upuści :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne ciasteczka, takie na bogato:) Widzę, że masz też niezłego strażnika do tych ciasteczek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam! Aż sama zgłodniałam na widok tych słodkości :3

    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam pieczenie i dekorowanie ciastek świątecznych! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ciasteczkowa tradycja gosci dopiero od kilku lat i sama ją zapoczątkowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba się w tym roku skuszę i sama ciasteczka upiekę :-p

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pięknie wyglądają, najładniejsze to całe różowe, mniam!!!! U mnie co roku upiecze się ciasteczka, zawsze pyszne, bo świąteczne. poza tym , jaki uroczy pies :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmmm ciasteczka :) I jaki psiak - słodziak!
    Fajny blog :) będę podczytywać ;) i komentować oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) miło słyszeć... yyy, czytać ;)

      Usuń