środa, 10 grudnia 2014

Świąteczne dekoracje

Kolejny dzień wyzwania. Dzisiaj co nieco o dekoracjach świątecznych. Święta to czas kiedy w każdym rodzi się "mały dekaroator". Niestety... nie we mnie. Bozia nie obdarowała mnie zmysłem artystycznym (ujawniło się to już w przedszkolu, kiedy każda z moich prac plastycznych spotykała się ze wzrokiem pełnym politowania, lub grzecznym uśmiechem pani nauczycielki, długo nie rozumiałam dlaczego moje rysunki nie wiszą w gablotce). Teraz już poszłam po rozum do głowy, wiem że są pewne rzeczy do których niektórzy ludzie się nie nadają. Dla dobra swojego oraz całego otoczenia przestałam próbować. Nie koleguję się z papierem, nozyczkami, klejem, kredkami ani tym podobnymi gadżetami. Nie, bo nie ;p Nie oznacza to jednak że w moim domu ozdób brak. Bozia wie co robi, nikogo nie zostawi ot tak. Talentu nie mam ja ale za to moja siostra ma go po pachy. Wystrój domu leży od lat w jej interesie. Lubi to i wychodzi jej to. Mi pozostaje tylko sfotografowanie efektu. Dobre i to ;D

Mam nadzieję, że zostanę zdyskwalifikowana bo: (przyznaję bez bicia)
1. zdjęcia dekoracji nie są świeżynkami - to dekoracje z przed roku i dwóch,
2. nie są to moje ozdoby, a jedynie w moim domu znajdujące się. (ale to prawie jak moje).







 Naprawdę wykonana ręcznie kartka. Aż dziw bierze, że tak można


MOJA własna dekoracja! tam tadam! 

i tak najlepszą dekoracją choinki są PREZENTY


5 komentarzy:

  1. hehe, najfajniejszy jest ten piesio ozdobiony łańcuchem! Słodziak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudnie udekorowane mieszkanie, bardzo mi się podoba. Ten regału prezentuje się swietnie z tymi lampkami. A przeciez w temacie wyzwania jest jasno napisane "DEKORACJA" wydaję mi się ze nie muszą to byc własnorecznie robione ozdoby ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne ozdoby ale to pomocnik wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dekoracje fantastyczne, ale to piesiu chwycił mnie za serce!
    Czuć święta u Ciebie. :)
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń