czwartek, 11 grudnia 2014

Grudniowa lista muzyczna

Każdy chyba ma swoją playliste na święta. Moja nie jest dluga. I na pewno nie znajdziecie na niej Last Christmas - szczerze nie cierpię tej piosenki. Grrrr na samą myśl zaciskam pięści. 
Najbardziej lubię jak śpiewają dzieci. Tymi swoimi czyściutkimi głosikami. Dlatego na pierwszym miejscu znajduje się u mnie Arka Noego. Tyle radości słychać w tych kolędach że aż miło :) Przejdźmy zatem do listy...

1. Arka Noego - Świeć, gwiazdeczko świeć
2. Arka Noego - Przybieżeli do Betlejem
3. Arka Noego - Tryumfy Króla Niebieskiego
4. Arka Noego - Na drugi brzeg - nie do końca świąteczna ale według mnie ciągle w temacie
5. Majka Jeżowska - Kochany panie Mikołaju - trzymając się dziecięcych klimatów ;)
6. Piotr Rubik - Biały śnieg i Ty
7. Zbigniew Preisner, Beata Rybotycka - Kolęda dla nieobecnych - na koniec - wyciskacz łez.


9 komentarzy:

  1. Arka Noego, kojarzy mi się z czasami ho ho ho i jeszcze dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tak samo! :D Zamierzchłe czasy! :D

      Usuń
  2. "Kochany Panie Mikołaju", zapomniałam o tej piosence a bardzo ją lubiłam :) Na pewno do niej wrócę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeny "Kochany Panie Mikołaju", to piosenka z mojego dzieciństwa! Zupełnie o niej zapomniałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Arka Noego, pięknie śpiewali pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Arka Noego... :) Jest co wspominać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Arka Noego!:D dobrze, że mi przypomniałaś. Na pewno odpalę w święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Arka Noego, o matko to strasznie dawne czasy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jak śpiewają dzieci :) Fajna ta lista :) I wcale nie musi być długa :)

    OdpowiedzUsuń